THIRST

ΔΙΨΑ
THIRST
του Παρκ Τσαν-Γουκ
με τον Σονγκ Κανγκ-Χο

Υπόθεση: Ένας παπάς μεταμορφώνεται σε βαμπίρ
Ο Sang-huyn, ένας παπάς που πιστεύει ότι η ανθρώπινη ζωή είναι πολύτιμη, συμμετέχει ως εθελοντής σε ένα μυστικό ιατρικό πείραμα με σκοπό να σώσει ζωές από τον κίνδυνο ενός επικίνδυνου ιού. Αλλά κατά τη διάρκεια του πειράματος μολύνεται και πεθαίνει. Όταν όμως του γίνεται μετάγγιση αίματος, από έναν άγνωστο δότη, ως εκ θαύματος επανέρχεται στη ζωή, αλλά το αίμα που δέχτηκε τον μεταμόρφωσε σε βαμπίρ. Ο Sang-hyun βιώνει μία εσωτερική σύγκρουση ανάμεσα στη σαρκική του ανάγκη για αίμα και της πίστης του, που του απαγορεύει να σκοτώσει. Αλλά αν δεν μπορεί να επιβιώσει χωρίς να γεύεται το ανθρώπινο αίμα, πως μπορεί να το αποκτήσει χωρίς να διαπράξει φόνο;

[Έξοδος: 11  Μαρτίου, 2010]

THIRST

ΔΙΨΑ
THIRST
του Παρκ Τσαν-Γουκ
με τον Σονγκ Κανγκ-Χο

Υπόθεση: Ένας παπάς μεταμορφώνεται σε βαμπίρ
Ο Sang-huyn, ένας παπάς που πιστεύει ότι η ανθρώπινη ζωή είναι πολύτιμη, συμμετέχει ως εθελοντής σε ένα μυστικό ιατρικό πείραμα με σκοπό να σώσει ζωές από τον κίνδυνο ενός επικίνδυνου ιού. Αλλά κατά τη διάρκεια του πειράματος μολύνεται και πεθαίνει. Όταν όμως του γίνεται μετάγγιση αίματος, από έναν άγνωστο δότη, ως εκ θαύματος επανέρχεται στη ζωή, αλλά το αίμα που δέχτηκε τον μεταμόρφωσε σε βαμπίρ. Ο Sang-hyun βιώνει μία εσωτερική σύγκρουση ανάμεσα στη σαρκική του ανάγκη για αίμα και της πίστης του, που του απαγορεύει να σκοτώσει. Αλλά αν δεν μπορεί να επιβιώσει χωρίς να γεύεται το ανθρώπινο αίμα, πως μπορεί να το αποκτήσει χωρίς να διαπράξει φόνο;

[Έξοδος: 11  Μαρτίου, 2010]

Στοιχεία Ταινίας

ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΑΙΝΙΑΣ

 


ΣΚΗΝΟΘΕΣΙΑ :    Park Chan-wook
ΣΕΝΑΡΙΟ:      Park Chan-wook
     Chung Seo - Kyung
ΠΑΙΖΟΥΝ:       Song Kang-ho
     Kim Ok-bin
     Kim Hae-sook
     Shin Ha-kyun
     Park In-hwan


ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ:     Chung Chung-ook  
ΜΟΝΤΑΖ:     Kim Jae-beom
     Kim Sang-bum  
ΠΡΩΤΟΤΥΠΗ ΜΟΥΣΙΚΗ:   Cho Young-ook 
ΣΚΗΝΟΓΡΑΦΙΑ:     Ryu Seong-hie
ΚΟΣΤΟΥΜΙΑ:    Cho Sang-keong
MAKE UP ARTIST:    Song Jong-hee

ΠΑΡΑΓΩΓΗ:    CJ ENTERTAINMENT
MOHO FILMS
FOCUS FEATURES USA  


133’, έγχρωμο, Ν. Κορέα, 2009
2.35: 1

THIRST

Περισσότερες Πληροφορίες

 

Περισσότερα για την ταινία

Σύνοψη

Ποθώντας τη γυναίκα του φίλου του
Όταν από θαύμα ο Sang-hyun γυρίζει σπίτι του ζωντανός, συναντά έναν παιδικό του φίλο, τον Kang-woo, και τη γυναίκα του, Tae-ju, ανάμεσα σε ένα πλήθος ανθρώπων που ζητάνε την ευλογία του. Η μυστηριώδης ελκυστικότητα της Tae-ju, αφυπνίζει πάθη που ο Sang-hyun δεν είχε νιώσει στο παρελθόν και αυτή με τη σειρά της έλκεται από τον Sang-hyun και αποκαλύπτει επιθυμίες που πριν ήταν καταπιεσμένες από τον αδύναμο σύζυγό της και την υστερική πεθερά της. Ο Sang-hyun ερωτεύεται αρκετά την tae-ju, ώστε να εγκαταλείψει όλα αυτά τα οποία πρέσβευε όλη του τη ζωή. Επιτέλους απελευθερώνεται από τα ράσα του παπά και εισέρχεται στον κόσμο της, διψώντας για όλες τις σαρκικές απολαύσεις που έχει να του προσφέρει.

Η θανατηφόρα αποπλάνηση που οδηγεί στον φόνο!
Ο έρωτας του Sang-hyun και Tae-ju γίνεται όλο και περισσότερο ασύστολος και άφοβος. Όταν η Tae-ju μαθαίνει ότι ο Sang-hyun είναι βαμπίρ, απομακρύνεται από κοντά του, αλλά όχι για πολύ. Τελικά η Tae-ju αποπλανάει τον Sang-hyun και τον πείθει να χρησιμοποιήσει τη δύναμη του για να σκοτώσει τον άντρα της. Αν και ο Sang-hyun θέλει απεγνωσμένα να αποφύγει την αμαρτία, καταλήγει να κάνει αγνοήσει τις προσωπικές του αρχές και να δεχτεί το αίτημα της Tae-ju να δολοφονήσει τον άντρα της.
Τι θα απογίνει η καταραμένη σχέση;


Τελειοποιώντας ένα δεκάχρονο όνειρο.

Το «Thirst» είναι η ταινία του Park Chan-wook - ο δεξιοτέχνης σκηνοθέτης που προκάλεσε παγκόσμιο ενδιαφέρον με τον ιδιαίτερο τρόπο αφήγησης και κινηματογράφησης - που προσπαθούσε να τελειοποιήσει εδώ και πολλά χρόνια.

Στα προηγούμενα έργα του, όπως Old Boy, Sympathy for Mr. Vengeance, Sympathy for lady Vengeance, ο Park επικεντρώνεται σε χαρακτήρες που αντιμετωπίζουν ηθικά διλλήματα. Με το να παρουσιάζει χαρακτήρες που διαπράττουν εγκλήματα και μάχονται για λύτρωση, ο Park έχει επαναλαμβανόμενα ερευνήσει το ζήτημα της ανθρώπινης ύπαρξης. Με βάση αυτή τη λογική, το «Thirst» του Park μπορεί να θεωρηθεί το απόγειο του φιλμικού του στυλ. Η ειρωνεία ενός παπά, το απόλυτο σύμβολο του ανθρωπισμού, σε μια κατάσταη όπου πρέπει να πίνει το αίμα των άλλων για να επιβιώσει, διαφωτίζει με εξαιρετικό τρόπο τη σχέση ανάμεσα στην αμαρτία και τη λύτρωση, όπου ο Park πάντοτε ερευνούσε.

Για να τελειοποιήσει το σχέδιο των ονείρων του, ο Park σχεδίαζε το φιλμ για 10 χρόνια. Είχε ζητήσει από τον Song Kang-ho να συμμετάσχει στη ταινία, από την εποχή που σκηνοθετούσε το Joint Security Area. Και στη ταινία «Three…extremes» δημιούργησε τον χαρακτήρα ενός σκηνοθέτη που θέλει να κάνει μια ταινία-βαμπίρ για να εξετάσει ο ίδιος περαιτέρω τις δυνατότητες του για το «Thirst». Το απότομο μοντάζ, οι πρωτότυπες κινήσεις της κάμερας και οι άλλες κινηματογραφικές τεχνικές που βελτιώθηκαν μέσα από τις προηγούμενες ταινίες του, αναμένεται να φτάσουν στο υψηλότερο σημείο τους με το Thirst.

Για να το θέσουμε απλά, το thirst είναι μία ταινία που έχει το μήνυμα, το στυλ και κάθε άποψη του κινηματογράφου του Park, συνδυασμένα σε μία. Οι θεατές θα έχουν επιτέλους την ευκαιρία να ζήσουν την εμπειρία της πραγματικής γεύσης του «κόσμου του Park Chan-wook» διαμέσου του Thirst.

Βιογραφικά

 

Βιογραφικό Park Chan-wook

Ο Park Chan-wook είναι ένας εκπληκτικά δημιουργικός σκηνοθέτης παγκοσμίως αναγνωρισμένος. Με συμμετοχές στα πιο σημαντικά κινηματογραφικά φεστιβάλ του πλανήτη, με ταινίες όπως Old boy, Sympathy for lady Vengeance, I’m cyborg, but that’s ok, ο Park Chan-wook είναι ένας σκηνοθέτης που εκθέτει τη δημιουργικότητα των κορεατικών ταινιών στον κόσμο. Με τις σκανδαλώδης, μοναδικές ιστορίες του και τις αισθησιακές εικόνες του, κέρδισε την αναγνώριση από κοινό και κριτικούς σε ολόκληρο τον κόσμο. Με το δίλλημα της αμαρτίας και της λύτρωσης και την εξαιρετικά βίαιη θεματολογία του, προσπαθεί να διερευνήσει το ζήτημα της ανθρώπινης ύπαρξης και προκαλεί ένα έντονο παγκόσμιο ενδιαφέρον για το κορεατικό κινηματογράφο.
Ένας σκηνοθέτης που κάθε επόμενο σχέδιο του αναμένεται πάντα με ιδιαίτερο ενδιαφέρον, ο Park Chan-wook επέστρεψε με το  Thirst, μία ταινία που θα κρατήσει καθηλωμένους τους θεατές, τόσο στην Κορέα όσο και παγκοσμίως. Χάρις στον Park, οι θεατές μπορούν να βιώσουν έναν εντελώς διαφορετικό και μοναδικό κόσμο.

Φιλμογραφία
I’m cyborg, but that’s ok (2006), Sympathy for lady Vengeance (2005), Three…Extremes - segment CUT (2004), If I were you - segment NEVER ENDING PEACE & LOVE (2003), Old Boy (2003), Sympathy for Mr. Vengeance (2002), Joint Security Area (2000)

Βιογραφικό Song Kang-ho

Εάν ρωτήσεις ποιος είναι ο καλύτερος εν ενεργεία ηθοποιός της Κορέας σήμερα, κανείς δε θα διστάσει να απαντήσει, ο Song Kang-Ho. Ανεξάρτητα από τον ρόλο του, όταν ο Song το κάνει κτήμα του, μοιάζει να ξαναγεννιέται δημιουργώντας έναν πραγματικό και απόλυτα πιστευτό χαρακτήρα. Σαν αποτέλεσμα οι θεατές πάντα προσμένουν την επόμενη ερμηνεία του.
Στο Thirst, ο Song αναλαμβάνει έναν ρόλο-πρόκληση. Έχοντας μιλήσει για το project με τον Park την εποχή που γύριζε το «Joint Security Area», δεν περίμενε ότι θα έπαιρνε μια δεκαετία για να γίνει πραγματικότητα. «Όταν πήρα στα χέρια μου το σενάριο του Thirst, εντυπωσιάστηκα από τη σχολαστική δομή του και την πρωτοτυπία της ιστορίας. Αλλά πάνω απ’ όλα αγωνιούσα να δω, πως θα ήταν το τελικό αποτέλεσμα», λέει ο ηθοποιός.
Ο Song κατάφερε να πλάσει έναν αθώο, αδύναμο και άβουλο βαμπίρ με ανθρώπινο πρόσωπο, πολύ διαφορετικό από τα συνηθισμένα βαμπίρ που παρουσιάζει ο δυτικός κινηματογράφος. Για άλλη μια φορά ο Song δεν θα απογοητεύσει τους θαυμαστές του.

Επιλεγμένη φιλμογραφία
The good, the bad, the weird (2008), Secret Sunshine (2008), The Show must go on (2007), The host (2006), Sympathy for lady Vengeance (2005), Antartic Journal (2005), The President’s barber (2004), Memories of murder (2003), Ymca Baseball Team (2002), Sympathy for Mr. Vengeance (2002), The Full King (2000), Joint Security area (2000), Swiri (1998), The quiet family (1998), No. 3 (1997), Green fish (1996)

Βιογραφικό Kim Ok-vin

Η καθαρή ματιά του Park για ομορφιά και ταλέντο, έχει επιτυχημένα επιβεβαιωθεί με τις επιλογές που έκανε, δίνοντας τον πρώτο ρόλο στην Kang Hae-Jung στην ταινία Old Boy, στην Lee Young-ae για το Sympathy for Lady Vengeance και στην Lim Soo-jung για το I’m a cyborg, but that’s ok. Υπό τη καθοδήγηση του Park, οι ηθοποιοί να απελευθερωθούν από την προηγούμενη εικόνα τους και να προσφέρουν εντελώς διαφορετικές και απροσδόκητες ερμηνείες. Έτσι όταν η Kim Ok-vin επιλέχθηκε για τον πρωταγωνιστικό ρόλο στην ταινία Thirst, δημιούργησε ιδιαίτερες προσδοκίες στο κοινό.

Αν και η Kim είχε συμμετάσχει σε έναν σημαντικό αριθμό τηλεοπτικών δραμάτων, διαφημίσεων και ταινιών, όπως το Voice (2005), Dasepo naughty girls (2006) και The accidental gangster (2008), τα όμορφα χαρακτηριστικά του προσώπου της υπήρξαν το σημαντικότερο εφόδιο της στον χώρο του κινηματογράφου, αλλά και το σημαντικότερο εμπόδιο της . Αλλά τώρα στο Thirst, η Kim επιβεβαίωσε την απελευθέρωσε από την προηγούμενη εικόνα της «ωραίας» και επέβαλε τον εαυτό της ως η ηθοποιός Kim Ok-vin

Όπως σχολίασε ο Park, «Η αγέρωχη, σύνθετη και ενιαία ερμηνεία της Kim και η τραχιά ενέργεια της διαμέσου της κλασικής, αλλά και μοντέρνας εικόνα της, την καθιστούν μία ηθοποιός με τεράστιες προοπτικές». Έχοντας δημιουργήσει τέτοιες προσδοκίες γύρω από το όνομα της, η Kim βυθίστηκε μέσα στον ρόλο της Tae-ju, που ερωτεύεται τον φίλο του άνδρα της και αργότερα σχεδιάζει τη δολοφονία του συζύγου της. Ένας ρόλος που σίγουρα απαιτεί μια ιδιαίτερα ώριμη ερμηνεία.

«Δεν είχα ξαναδιαβάσει ποτέ μου ένα σενάριο που να μου κέντρισε τόσο πολύ το ενδιαφέρον. Οι χαρακτήρες ζωντάνευαν καθώς το διάβαζα.», λέει η ηθοποιός. Από την αρχή έδειξε μία στενή σύνδεση με το project και περηφάνια για τον ρόλο και τα θετικά σχόλια. «Οι χαρακτήρες περιείχαν οτιδήποτε ένας ηθοποιός ελπίζει να εκφράσει και δεν ήθελα να χάσω αυτή τη μοναδική ευκαιρία.»

Ο Park εγκωμίασε την ερμηνεία της Kim στο Thirst, όσο και του βετεράνου ηθοποιού Song Kang-ho. «Βγάζει μια τρομερή ωριμότητα και σεξουαλικότητα στην ταινία. Έδωσε μια ερμηνεία πολύ ανώτερη από αυτή που περίμενα. Νομίζω ότι οι θεατές θα πρέπει να είναι προετοιμασμένη για μια μεγάλη έκπληξη.»

Οι θεατές θα πρέπει με ανυπομονησία να περιμένουν να ξανανακαλύψουν την ηθοποιό Kim Ok-vin, που δημιουργεί το χαρακτήρα μιας προκλητικά ελκυστικής γυναίκας, η οποία θα περάσει τη γραμμή ανάμεσα στο καλό και στο κακό, στο Thirst.

Επιλεγμένη φιλμογραφία
The accidental Gangster (2008), Dasepo naughty girls (2006), Voice (2005)

 

 

Bραβεία

 

Bραβεία
  •  Ειδικό βραβείο επιτροπής - Φεστιβάλ Καννών 2009
  •  3η καλύτερη ταινία -  Fant-Asia Film Festival
  •  Βραβείο καλύτερης γυναικείας ερμηνείας - Sitges-Catalonian International Film Festival

 

Κριτικές

REVIEWS

«Γνήσια διασκέδαση! Επιτέλους μια ταινία - βαμπίρ για ενήλικες!»
NEW YORK DAILY NEWS

«Μια παράδοξη ιστορία αγάπης! Η πιο τρελή, ώριμη και πλουσιότερη δουλειά που έχει κάνει ο Παρκ Τσαν - Γουκ μέχρι τώρα!»
TIME

«Αστεία, βαθιά και έντονα ερωτική! Το στιλ της σε παρασέρνει!»
THE LOS ANGELES TIMES

«Ερωτική, μοντέρνα και αλλόκοτη. Το φιλήδονο ύφος του σκηνοθέτη Παρκ Τσαν - Γουκ…μας ανοίγει την όρεξη!»
THE VILLAGE VOICE

«Θρασύ, οπερετικό και ανελέητα αστείο! Η σκηνοθεσία του Thirst είναι θεσπέσια!»
ENTERTAINMENT

«Ιδιοφυές! Παθιασμένο! Δεν μοιάζει με τίποτα από αυτά που έχετε δει μέχρι τώρα!»
Andrew O’ Hehir

«Μία από τις καλύτερες ταινίες της χρονιάς! Μια πραγματικά σπουδαία βαμπίρ-ταινία!»
Harry Knowles 

«Το Thirst διαθέτει στιγμές που θυμίζουν κάτι από τα αθάνατα ποιητικά αριστουργήματα του κινηματογράφου»
SCREEN DAILY

Φωτογραφίες

 

 

Βίντεο

 

{flv width="560" height="250"}Thirst{/flv}

 

PRESSBOOK

 

Κατεβάστε το PRESSBOOK στον υπολογιστή σας (click to Download)


Κινηματογράφος ΑΣΤΥ